Uppe bland bergen

Idag så var det väl en lite udda dag, vi åkte upp i bergen och lekte med scouter!
Först så åkte vi länge länge och sedan fick vi gå i brant backe och då märkte jag verkligen hur dålig min kondis är!
När vi kom fram så skulle vi in i skogen igen och orientera och jag fick känna på min sämsta kondis igen, men det var det värt det. När vi kom lite högre upp så var det så sjukt vackert! Fatta att jag saknade Asta då!
Som tur är så har jag en lagom mobilkamera som fick sköta jobbet denna gång, tyvärr ingen vidvinkelkamera direkt så bilderna blev inte så super.
Mitt uppe i ingenstans fanns också en ytterst vacker sjö!
Kan även tillkännagiva (om det nu hetre så ens) att igår så såg jag filmen Trassel (Tangled på engelska, Raiponce (felstavat säkert) på franska) för tredje gången x) Kanske ska nämna att jag typ kunde replikerna, fastän det var första gången jag såg den på franska x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0