The Host

Idag sâ var vi pâ bio med klassen, vi sâg en koreansk film som heter The Host.

Jag typ satt och asgarva till den här filmen, det var nog den konstigaste och mest udda och roligaste film jag sett pâ ett tag. Men ja, sedan sâ titta jag pâ trailern som typ är mega bra och som fângar upp filmen i ett sâdant läge att man faktiskt skulle kunna tro att det var en skräckis. Att den ocksâ sägs vara en av de bästa monsterfilmerna av nâgon pâ New York times förstör ocksâ lite... Och till mitt försvar (!) sâ var faktiskt jag inte den enda som satt och garva!



Jag tycker att denna film ska hamna lite i samma kategori som denna:
Nu hitta jag bara en tysk version som jag kunde öppna... sâ ja, lär er lite tyska nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0