Mors dag

Ni ska inte tro att jag har glömt bort det, att det är mors dag idag, nope det har jag faktiskt inte!
Det är även elitloppet idag och bergadagarna... japp, jag håller koll på er där i Sverige x)

Det suger lite att jag är här just denna helg... Jag har en komplett (enligt mig) kameraväska för alla tre händelserna och så är jag fast här! Och så är det ett helt år tills nästa elitlopp och bergahelg!! Och Morsdag! Men det måste ju faktiskt inte vara mors dag för att man ska pyssla om sin mamma så :) det har jag hela sommaren till :D


Så, gjorde en liten bild till Mama, den bild jag tycker e finast på henne (har inte så många bilder eftersom en viss människa vägrar att stå framför kameran...) och det ser lite ut som om vi är gråtfärdiga (vilket vi typ var) och så kan ni väl också ignorera mig med mina bävertänder, tack :)


Denna bild lägger jag in så att ni inte ska dö av fulhet (mig och redigeringen på bilden innan alltså), en ny redigering på en "gammal" bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0