Mjau

Tjoo, long time no see ey?

Livet rullar pâ här, skolan är jobbig och sâdär som de typ ska vara :)
Jag gâr in pâ Tradera dagligen och tittar pâ godbitar... Hehhe Har även tittat pâ bilar... Men ja, en bil ska jag kanske vänta lite med, kanske...

Pâ fredag ska jag sova i en hydda i skogen, en kompis bjöd med mig, sâ sjukt kul att det händer nâgot. Längtar till Sverige och min kamera, har massa fina idéer som jag vill göra till realitet.

Har jag sagt det att det finns en katt med kattungar hos min vfamilj? Och jag har sâklart ingen kamera med teleobjektiv.... det suger typ rejält. Efter denna kamera fria mânaden tänker jag aldrig lämna bort min kamera igen, aldrig nâgonsin! Jag tänker bannemig sova med den i handen! (kanske lyckas fânga lite spöken pâ bild dâ, vem vet ;)

Har beställt hem roliga piercingar och jag vet inte ens om det är rätt storlek... om det inte är de fâr jag töja, jippie...
Jag kommer nog se lite rolig ut i fejset, har alla möjliga olika färger. Har en som jag hoppas pâ att vinna, det är en döskalle som hâller en handklov sâ piercingen hänger ner pâ hakan :D Jag har dock inte funnit nâgon piercing med peace - tecken än, men jag slutar inte leta. Jag ska finna den!

Annars har jag väl inge mer att säga sâ ha det bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0