Jordens undergâng?

Jag är väl knappast den som sett pâ nätet att det cirkulerar om att jorden ska gâ under pâ lördag?
Om ni gâtt miste om det sâ är det tydligen nâgon gubbe i Amerika eller nâtt som säger att det ska ske en jätte jordbävning pâ lördag, eller nâtt. Har inte tittat pâ videon.

Men ja, jag brukar inte tro pâ sânt här. Jag tror absolut inte att man kan säga i förväg om jorden "gâr under" eller inte... Men trots detta har jag ändâ denna känsla i magen som vägrar att försvinna, och det tror jag är för att
jag är sâ sjukt lângt borta frân alla jag älskar. Om nu vi alla skulle dö pâ lördag, dâ skulle jag dö utan att ha kramat om alla jag älskar en sista gâng. De sista ansikten jag skulle se skulle vara min värdfamiljs....

Sâ nu tycker jag att alla som läser det här ska krama om de som de älskar riktigt mycket och säga det till dom ocksâ, att ni älskar dom. Krama dom hârt. För även om vi inte dör pâ lördag (vilket vi inte gör) sâ är det ändâ viktigt att visa kärlek till dom vi älskar och absolut inte ta förgivet att de vet att man älskar dom. Det är lätt att glömma bort att visa sina känslor men det är samtidigt sâ sjukt viktigt, för annars kommer det hända att en person tars bort frân oss och vi har inte sagt vad vi faktiskt tycker eller vad vi faktiskt tänker. Vi har helt enkelt inte tagit vara pâ tiden vi haft med personen. Har redan typ varit med om det, att en alldeles för ung tjej dog och jag ângrar nâgot fruktansvärt att ca en mânad innan hon dog sâ träffade jag henne pâ bussen och sa bara hej. Det var första gângen vi sâgs pâ typ ett âr och vi sa inge mer till varandra och en mânad senare var hon borta. Idag, den 19e maj, skulle hon ha fyllt arton...

Sâ, som sagt, krama om alla ni älskar, för min skull :)


Nu ska jag titta pâ min favorit animé och se till att dessa târar torkar bort.. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0