Heeej

Tjoo alla i Sverige eller någon annanstans!
Nu är jag tillbaka i Frankrike och det har gått typ exakt en vecka sedan jag kom tillbaka ^^
Inte så super mycket har hänt under vecka, har bara fått massa datum då vi ska öva på teatern (två lördagar och en torsdag då vi egentligen ska vara lediga....). Nästa vecka händer dock lite spännande saker, då är det DELF provet och Cours contre le faim.
DELF är ett prov för utlänningar, det är ett prov för att testa sina kunskaper inom språket :)
Cours contre le faim är att vi ska bli sponsrade (jag blir sponsrad av mina awesome päron) och sedan ska vi springa. Så om vi säger att päronen sponsrar mig 5 € och så springer jag 10 varv på banan, ja då blir de dyrt :P
Pengarna går till barn i Afrika (såklart ett land där de pratar franska...) oavkortat (som de alla säger).  Jag kan ju säga att jag inte har någon lust alls egentligen att springa, men det är tydligen obligatoriskt.......
Jao, det är väl de som händer just nu. Det är jätte varmt här också förresten, alldeles för varmt för att jag ska trivas egentligen, mais bon... ca va.
Ha de super alla! Ciao
Juste, btw lix, saknar min Asta (dvs kameran).... det är ju inte så bra med tanke på att jag bara varit borta från henne en vecka... man undrar ju hur det här kommer sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0