tjugoandramarstvânollelva

Jag vet att min blogg är otroligt död just nu. Jag har inte hunnit skriva klart om London och sâ händer det en massa andra saker hela tiden. Förra veckan sâ fick vi se brandmän förstöra en bil totalt (de klippte bort taket :D) och i helgen sâ sov jag pâ tre olika ställen, internat, Claire och Margot.

Har massa bilder att visa och ännu mer att berätta, men det är svârt när jag inte har internet pâ min egna data och jag vill inte skriva bildlösa inlägg.

Men här är det i alla fall supervarmt och det är väldigt mysigt. Solen skiner och livet leker just nu. Pâ torsdag ska jag pâ teater och ja, det är nog de.

Men i helgen kan jag nog uppdatera mer ordentligt med fina (mobil)bilder och nyheter, Ha det bra tills dess ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0