Idag,tolftemarstvånollelva

Så, mitt liv kretsar ju inte runt London eller runt denna blogg (höhö) så nu tänkte jag faktiskt berätta lite om min vecka och dag.
Vecka: Jag klippte håret. punkt.
Dag: Idag så hade vi teater hela dagen, mellan tio och fyra på eftermiddagen. Tog med mig min kamera faktiskt :'D
Vi håller just nu på att måla kulisserna, typ.
Min målning.. Vi skulle bli inspirerade av en tavla. Kvinnan fråga om jag vanligtvis är en lugn person eftersom jag valt så lugna färger, är jag en lugn person? Beror på tror jag.... jag svara "je sais pas" (jag vet inte)


Min lärare erbjud sig att ta en bild på mig. Hon sa även tidigare att hon tyckte att jag var riktigt modig och att hon aldrig skulle klara av att göra en sådan resa som jag.


Jag och Claire. Lugna, hon har inte gråa händer eller blåa ögonbryn i vanliga fall. Det är bara på teatern som hon ser ut såhär.. :P


De skulle leka mimare x) Claire påminner mig lite om när jag spelade fisk på teatern :P


Som sagt, de ser inte ut så i vanliga fall x)


Såhär ser salen som vi arbetar i varje torsdag ut. Jag har inte varit med och gjort tavlan, de gjorde den året innan eller nått. Vi har ingen scen, vilket e lite synd, lix om fria lyckas skaffa de, så tycker man ju att denna skola borde kunna skaffa de.. aja, det går bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0