Dag 1 – Presentera mig själv.

Hehehehehehheh



Presentera mig själv? Är arton âr, gillar allt möjligt, ändrar âsikter och stilar hela tiden, allt ifrân musikstil till fotostil eller politisk âsikt typ.
Befinner mig just nu i Frankrike och gör världens resa och testar mina svaga vingar med ett stort skyddsnät under mig. Har fâtt av ma och pa att ingenting är omöjligt, det som inte dödar en stärker en och finnar (som i finländare alltsâ) är badass typ. Den sista hitta jag pâ nyss, men det stämmer ju ;)

Pâ min fritid i Sverige sâ tycker jag om musik och instrument, fota, läsa, skolan (ja jag vet...), djur (hästar och hundar dâ alltsâ, träna smâ trick och rida pâ) och sitta framför datan, sâklart.
I Frankrike har jag inte mycket fritid, jag gâr i skolan mellan 8 och 17 och efter det blir jag inlâst pâ internatet sâ ja...

Det var väl lite om mig, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0