5 saker

5 saker ni kanske inte vet om mig.

1. Jag har en glugg. Min "vuxentand" som skulle växa ut den är försvunnen sâ jag kommer ha en glugg där resten av livet ^^ som tur är sâ är gluggen lângt bak sâ den syns inte (de fâ tillfällen) dâ jag ler :)

2. En vänstra fotknöl är större än min högra, mycket större. Detta är för att jag stukade foten ordentligt (tvâ gânger efter varandra samma kväll) och fotknölen svullna upp som en ballong, den har aldrig blivit normal igen, och det var tvâ âr sedan jag stukade foten (om det inte t.om. var tre âr sedan...)

3. Jag har nâgot kroniskt skit i mina handleder sâ jag kan inte böja dom upp eller ner för mycket. Kan alltsâ inte göra normala armhävningar eller stâ pâ händerna. Lite irriterande. Ibland är de sâ illa satt jag inte ens kan skriva.

4. Sedan jag stukade foten sâ har jag trampat snett flera gânger och det gör inte ont längre. Som om foten har blivit bedövad eller nâtt.

5. Jag äger en tortyrmaskin, aka en epilator... Den är hemskt och den var dyr. När jag körde den under armhâlan en gâng, dâ börja jag blöda.

Japp, lite saker som ni kanske inte visste, eller sâ visste ni det redan, ingen aning. Ha e bra kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0