Sista gången?

Idag var det sista dagen hos min värdfamilj och tiden här i Frankrike börjar verkligen lida mot sitt slut.

Vet inte om även detta blir sista gången jag uppdatera denna blogg från Frankrike? Det händer väldigt mycket denna vecka men samtidigt inget jätte speciellt. Imorgon är det måndag, som vanligt, fram till torsdag händer inget ovanligt. På torsdag kommer mina föräldrar ner och jag spelar upp teatern för första gången. På fredag så ser jag min skola för sista gången och lördag morgon drar vi ut på motorvägen till Luxemburg. Där spenderar vi dagen/natten och söndag åker vi till Tyskland och spenderar dagen innan vi åker hem söndag kväll. Alltså,om exakt en vecka sover jag i min egen säng utan tankarna "åker tillbaka om två veckor". Det kommer bli dunderskönt.

Eftersom denna blogg ändå handlar om Frankrike så kommer jag inte fortsätta att uppdatera den efter Frankrike. Men något inlägg efter detta borde komma, till er som inte är min familj och som kanske inte ens känner mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0