Jag har besökt...

Innan jag åkte hit till Frankrike så kunde jag säga "jag har varit i Finland, Danmark, Frankrike, Kanarieöarna och Estland"
Lite skillnad mot nu: Finland, Danmark, Frankrike, Kanarieöarna, Estland, Tyskland, Schweiz, England. och snart blir det även Luxemburg.

Frankrike är verkligen typ europas mitt. Det är så sjukt lätt att åka till ett annat land bara sådär. T.ex. så många fransmän har t.ex. varit i Afrika, Italien, Schweiz eller länder som Rumänien och Ungern. Hur många svenskar kan säga att det varit i Afrika? Hur många har varit i Rumänien?

Fast samtidigt, har inte hört någon fransman som varit i Thailand t.ex.

Men det är ganska awesome ändå.

Jag har faktiskt börjat med en grej.

Har två stycken panorama bilder, en över Paris och en över London. Så jag tänkte starta ett litet projekt, att för varje nytt land (eller kanske huvudstad, har inte bestämt mig än) så ska jag ta en panorama bild. Dock vet jag inte om jag ska förstora alla som jag gjorde med Paris bilden x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0