Söndag

Hejsan.

Snart är helgen över, skönt de. Jag trivs bäst på internatet, älskar frukosten där.

Det har inte hänt något speciellt denna helg. Den har hittills spenderats i sängen typ.

Kanske ska förklara att min väska e tillbaka :) Så nu kan jag borsta håret igen, och sova i min nya pyjamas som jag köpte i Sverige.

Här utanför regnar det typ. Väldigt tråkigt. Jag längtar till sommar och sol, jag längtar till att fota djur och människor, jag längtar till att åke till en travbana och bara fota (galoppbana funkar också ;)). Denna höst har jag fotat mindre än någonsin, fastän jag har köpt mer saker till kameran än någonsin.
Vädret är även så sjukt tråkigt här, inga dramatiska moln, ingen vacker frost, ingen blå himmel, bara grått, brunt och blött. I Sverige fanns det i alla fall snö.

Jag hoppas verkligen att denna blogg blir roligare, att jag inte bara sitter och gnäller i framtiden. Men, mitt liv just nu är extremt händelselöst. Dock tror jag även att jag inte kan blogga lika mycket, inte om jag hamnar hos en av värdfamiljerna som det är ev tänkt, då de sa rakt ut att sitta vid datan hela dagen funkar inte. Det fattar jag med, vet bara inte hur mycket jag kommer få sitta vid datan, de kanske har någon slags nolltolerans?? Hoppas inte de, för då kan jag ju inte fota, eftersom datan fylls med bilder som måste bort... Okey, nu ska jag sluta tänka waay i förväg. Jag lovar i alla fall att typ den 29 januari eller nått, ska ni få se många fina bilder från vackra Paris. Något att se framemot kanske? Jag gör de.








Tycker det är ganska coolt att äpplet under faktiskt var ett grönt äpple...




Här var väl resten av bilderna som jag tycker om från detta och förra året i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0