Mina löften 2011

Nu härmas jag lite, detta har typ hela bloggvärlden gjort, men ändå.

Jag säger löften, inte mål, eftersom... många ser det som att nyårslöften ska börja på nyårsdagen och hålla resten av året. Men sånt funkar lix inte. Så många säger mål eftersom de på nått sätt låter snällare (tror jag i alla fall), men jag säger löften eftersom ett löfte måste inte uppfyllas på en dag, inte alls. Utan, detta är löften till mig själv, löften som jag ska försöka uppfylla, inte direkt "klara". Så, here it goes:

1. Sluta knäcka fingrar, rygg, fotleder, axlar, handleder, knän, och tår... jao, ganska mycket att sluta med... heh. (kommer vara svårt att sluta med det, med tanke på att jag precis knäckte båda axlarna...)

2. Göra det bästa av denna tid i Frankrike, nu med ny start och allt.

3.  Ta körkort. Varesig om det blir på automatbil eller manuell, så ska jag ta körkort, så det så.

4. Ta bättre hand om min kropp. Typ som käka mindre socker, röra på mig mer.

5. Fota mer!


oh, nu blev jag sugen på en visst oströra som jag käkade på nyår, den var god...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0