Coucou!

Så, nu är jag tillbaka hos värdfamiljen efter ca 2 veckors semester i Sverige och tre dagar i skolan.

Kanske ska berätta från början. Onsdagen innan jullovet så ringde tydligen min värdmorsa och ville säga upp kontraktet som värdfamilj. Mamma smsade mig torsdag morgon och berättade. Så "dealen" blev att jag får stanna hos dom till slutet av januari eftersom jag redan hade bokat tågbiljetter till att träffa pappa i Paris då.

Så jag snackade med dom och sedan på måndagen åkte jag hem, det var rent ut sagt underbart!

I tisdags så blev det tillbaka till Arlanda, inte alls lika kul. Jag har alltid haft en grej, och det är att jag kan förminska/förstora saker i min skalle, rejält. Då menar jag alltså att jag kan alltid göra allting sjukt värre/bättre än vad det är. Så det var väl de jag gjorde innan jag åkte tillbaka, men det är inte alls så illa att vara tillbaka. Jag pratar mycket mer, har fått en ny vän, och faktiskt, så har jag fått två stycken ev. erbjudningar om famljer som kan tänkas ta emot mig. Så, största problemet är väl nu, att om båda skulle säga att de gärna tar emot mig, vilken ska jag välja?

Juste, glömde säga, på tisdagen så blev jag såklart av med mitt bagage... Alltså en väska på 15 kilo innehållandes i stort sett mitt liv. Ingen mobilladdare, dataladdare, pyjamas, kläder etc hade jag (som tur så tog jag ju inte med mig alla kläder till Sverige, utan lämnade på internatet, så jag har bara gått i samma jeans i tre dagar xD)













Här är bara en bråkdel av bilder som jag tagit (fast jag ska väl erkänna att jag fota inte så jätte mycket!), vill visa mer bilder, men det blir så långt, så tar de i andra inlägg ^^

Ha det super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0