Dag 11 – En bok du avskyr

Dag 11 – En bok du avskyr
Oj, den var svår... Jag har nog ingen bok som jag avskyr, däremot har jag en bok som får mig att avsky mig själv!
En trevlig julafton 2006 tror jag det var, jag minns allt i stort sett. Jag hade tittat pappas mail innan och sett att han beställt boken som jag sett i en bokhandel och tack vare utseendet blivit kär i. Jag förstod inte ens vad det stod på baksidan, jag skulle bara ha boken. Så jag öppna ett paket, såg suprisad ut när jag såg att det var inuit papperet en låda från Adlibris. Öppnade och där fanns boken. Började läsa den samma kväll.... jag läste ut boken våren 2010.
Jag tror jag har läst de första 50 sidorna fyra gånger. Det var alltid samma ställe som jag blev förvirrad av. Jag fattade lix inte om det var dag eller natt. Men, fyra år senare så lyckades jag läsa ut boken, och nu, ca ett år senare, har jag redan lyckats glömma slutet, vilket stör mig något enormt!
(Google :D)
Papa, känner du igen boken? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0