Dag 09 – En bok som du inte trodde att du skulle gilla, men i slutändan älskade

Dag 09 – En bok som du inte trodde att du skulle gilla, men i slutändan älskade
Oj oj, har faktiskt tänkt på denna ett tag, och tillslut kom jag på...
Jag började läsa Harry Potter, jag tog just den boken för att jag ansåg "att det fanns ingen bättre, det var den eller Agatha Christie".
Men ja, vem är de nu som har läst nästan hela serien (sjunde boken är i Sverige och väntar på mig!) och sett om alla filmer bara för att? Visst, det är ingen bokserie jag kommer läsa varje bok minst fem gånger (som många jag vet har gjort), men eftersom jag ytterst sällan läser en bok ens två gånger så är det inget att ens tänka på när det gäller mig.
I vanliga fall så är det så att jag tror att jag ska älska boken, men i slutändan inte tycker om. Detta har nog med de att jag går efter böckers utseende väldigt ofta x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0