tredjeapriltvåtusenelva

Som ni kanske märker så gillar jag att skriva datumen med bokstäver utan mellanrum. Vänj er!

Idag då.

Vaknade nio av mig själv, ville somna om men gjorde inte de.

Sedan gick vi på en promenad, väldigt härligt väder! Soligt och fint.

Sedan åt vi lunch ute, måste köpa en keps eller solglasögon..

Sedan så tog vi en siesta innan vi åkte till Obernai och tittade på bio.





Första videon är en trailer av hur jag såg filmen. Andra videon är hur jag vill se filmen. Funderar starkt på att se om filmen på engelska eftersom jag märker hur lite jag förstod egentligen bara genom att titta på den engelska trailern.
Rekommenderar filmen, väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0