Dom Juan

Tjoo i kistan! eller nått...
Denna vecka då. I måndags hade vi sexualkunskap, men jag fattade typ inte ett piss ändå så ja.
Tisdag inge speciellt vad jag minns.Eller jo, det kanske var då som brandalarmet gick när jag stod i duschen så jag fick springa ut i handduk :D ...
Onsdags var det karneval i skolan så folk klädde ut sig. Bilder kommer nedan.
Torsdags var det teater och det var skojj. Vi var utomhus och det var elever som hade lektion så folk glodde!
Fredags så åt jag ett halvt kilo jordgubbar som kostade 8 kronor... 8 kronor!! Delade dom med kompisar så jag åt inte allt själv :P Senare så blev det teater, vi såg Dom Juan av Molière. Den var riktigt bra faktiskt!
Och idag så hade jag teater. Har idag varit utomhus i den varma solen 7 timmar i streck! Väldigt skönt! Hade även solkräm på mig så brände mig inte ^^ ännu skönare typ. Köpte också en keps!
Faktiskt så i torsdags så var jag ute ca 10 minuter i solen och fick världens huvudvärk, idag var jag ute 7 timmar som sagt, med min keps då, och ingen huvudvärk alls!
Bilder:












Detta är alltså bilder från Karnevalen ^^
Jag tror det är en mygga i mitt rum.... god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0