andraapriltvånollelva

Ganska sjukt ändå hur fort tiden går!

Men det är mitt "fel", jag tog en ögonfrans och önskade. Hoppas tiden fortfarande går lika fort nu fastän jag i stort sett sa vad jag önskade, vilket man inte ska göra...

Om mindre än två veckor så blir det ett nytt äventyr, jag ska ta mig till Baden-Baden själv med allt möjligt, tåg, buss, gris.

I veckan så har det inte hänt så mycket. Jag åkte till Strasbourg och var där i ca 4 timmar och hitta inte ett piss i kläd/skoväg. Eller joo, jag hitta massor, men köpte ingenting. Eller jo, jag köpte nudlar (hon lura mig!! Det blev dyrare än vad det stod!), lösgodis (här i Frankrike så finns det bara speciella affärer som säljer lösgodis och då kostar det 1.2€/100 gram. Dom rånar en, minst sagt. Köpte även en macaron. Den var god.

Jag har just nu fyra böcker (eller ja, jag har egentligen 6 böcker!!) att läsa, ska helst läsa dom innan Sverige eftersom annars blir det att jag drar med dom ner till Frankrike och det är ju lite onödigt, faktiskt.


Nu ska jag visa två klipp från youtube. Första klippet visar ungefär mig när jag ser på det andra klippet.. jag skäms.
Japp, så det första klippet, det är typ jag när det handlar om det andra klippet. Egentligen suger det andra klippet...

Kommentarer
Postat av: Albert

Stackare, har du fått Friday på skallen? Hoppas det går över :)

2011-04-02 @ 16:51:59
URL: http://albertbloggen.blogspot.com
Postat av: annelie

Det var Flora som tipsade mig! Helt underbar bok.

2011-04-02 @ 22:30:42
URL: http://annelienyberg.blogg.se/france

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0