Allt (nästan) klart

Mjau!

Idag âkte jag till Strasbourg och köpte fina skor! Fick mânga kommentarer, bla "kan du gâ i dom där?". Jag har inte stukat fötterna än sâ jag antar de. Jag SKA lära mig att gâ i dom och inte fâ ont i fötterna!!!!

I övermorgon bär det av!! Jag kommer komma hem med vinterkläder, macarons och massa utlästa böcker.
Jag är lite rädd eftersom denna gâng mâste jag klara mig helt själv.

Det är lix liite krângligt. Jag ska âka frân Barr till (tâg) Strasbourg, sedan Strasbourg till(tâg) Appenweier, Appenweier till(tâg) Baden-baden och slutligen âka buss till Baden Airpark. Jag har uppskrivet hur man säger "jag skulle vilja köpa en bussbiljett till baden airpark" pâ tyska xD


Jao, en liten kort uppdatering lix. Ha det bra för det kommer jag ha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0