Två saker


Detta var helgens engelska läxa. Vi skulle göra en "planch" med bilder som representerar oss (i alla fall om jag förstod det rätt, det var ganska luddigt). Jag hade dock lite svårt att hitta de jag ville, men blev ändå ganska nöjd.
Längst upp i vänstra hörnet är det bilder på tre gosedjurs hästar, en hund och en katt. Det är för att jag älskar djur. Nedanför är det en mp3 med hörlurar, det är för att jag älskar musik. Har även skrivit tre bra band bredvid, alltså Vampire Weekend, Angus and Julia Stone och Empire of the sun. Under är det bilder på kaktusar, för jag gillar verkligen kaktusar. Under ser ni kanske, är de Marabou loggan. Tänkte att den kunde få vara med. Bredvid den är det såklart tictac! Måste bara säga att den nya smaken jag har testat, passions frukt och de där röda frukterna med en kärna i som växer på träd.. kommer inte ihåg vad den heter, i alla fall, supergod!
Ovanför tictacen har jag en säng, för jag älskar att sova. Ovan sängen är det en kamera som jag ritat. Min kamera då. Bredvid är det en artikel om att ändra på tiderna satt man tar vara på mer solljus i England, superbra! Gillar verkligen att försöka bli mer miljövänlig och älskar att läsa om nya uppfinningar som leder till en bättre miljö! Under är har jag ritat en bild på en bokhylla, för jag älskar böcker, och under bokhyllan är det en bild på den första Macintoshen eftersom jag älskar datorer och att sitta och surfa, haha


Här är en bild på mitt nya nagellack. Det liknar inte så mycket likblekt längre eftersom det är två lager lila plus ett lager med mitt genomskinnliga orange. Älskar verkligen det nagellacket (det orange alltså), det piffar upp vilket nagellack som helst! Plus att det är fint själv också :3

Kommentarer
Postat av: neandertalare hohoho

Borde inte jag ha varit med på planchen? :D självgod

2010-09-15 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0