They didn't know it was impossible, so they did it.

Så, imorgon blir det internatet igen. Denna gång har jag tagit min resväska (den mindre) för att allt ska få plats.

Idag hände något väldigt ovanligt. Jag fick två bakelser på tallriken, och jag åt inte upp allt... inte för att det inte var gott utan för att det var alldeles för sött! Jag kände mig elak när jag lämnade tillbaka tallriken med kanske hälften kvar, men samtidigt så känns det bara idiotiskt att proppa i sig.

Men annars vet jag inte vad jag ska säga riktigt. Längtar faktiskt till imorrn. Ska bli kul att träffa alla människor igen. Dock inte lika roligt att ha lektioner, men ja. Längtar inte såå mycket till internatet, är mer likgiltig.

Jao... så... god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0