Smärre panik här!

usch usch usch, detta händer bara inte..!
När jag var påväg hem från skolan så hittade jag en mobil och en plånbok! De typ flög från en bil!
Både mobilen och plånboken är här bredvid mig...
Usch, jag tycker så synd om ägaren!!
Jag tog upp mobilen och plånboken eftersom de låg mitt i vägen, och de hade troligen blivit krossade förr eller senare om jag inte tagit hand om dom...
Min plan hittills är att inte göra något alls till Brigitte kommer hem, sedan får hon bestämma. Fast, det är ganska lyckligt i olyckan i alla fall eftersom jag har mobilen, då kan man ringa till någon i kontaktlistan och berätta läget. Fast, detta är ju i Frankrike, så jag tänker då inte vara den som pratar..!
Det var nyss någon som ringde... och jag svara.. jag tänker inte svara någe mer...blää, tycker inte om det här........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0