Shopping toujours

Idag har vi åkt till Strasbourg och shoppat såklart, hahaha


Nagellack, det var extra pris så den kosta bara 19 kronor
Pincett... Mina ögonbryn håller på att växa ihop, bokstavligen!
Deo, Den jag har i skolan har gått ut för några år sedan... den funkar inte
Nagellacks remover, vill inte behöva gå till Camille varje gång, lika bra jag köpte själv :P


Tio par strumpor för 100 kronor tycker jag är väldigt billigt, speciellt på HM, de brukar vara ganska dyra med strumpor faktiskt!


Köpte även en tröja, det var mitt huvudmål med denna resa. Min svarta tröja som går att öppna har gått sönder rejält på armen och tyget är alldeles för känsligt för att sy... Jag hade velat köpa en tröja som man kan öppna och ha över en annan tröja, men jag blev verkligen blixtkär i denna.
Hittade även en jätte fin annan tröja, men den var kortarmad och jag känner att jag har redan så många kortarmade... Kanske en annan gång :P

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Vilken fin!Den ser varm och mysig ut:)Kram

2010-09-19 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0