Sakerna

Efter att jag proppat i mig några mackor med Nutella på (åh, älskar denna underbara produkt!!) så fotade jag grejerna jag köpte igår :)


Här är de gröna låsen :D Fina va? :3


Här är väskan jag köpte :D "Bara" 19,9 € :) På bilden är den även fullproppad med alla mina böcker :)


och här är min mobil! I sina två lägen. Bilden är inte snyggt gjord, ville bara visa :P
Den e ganska svår, för jag är så sjukt ovan med touch screen, men jag vänjer mig nog... hoppas jag i alla fall!


Närbild. Lite dammig, men jaja

Så de var de sakerna jag köpte igår... plus ett nagellack som är jätte fult på naglarna :( Nagellacket är lika, och när det bara är ett lager så ser man lite ut som ett lik! Fast jag antar att man kan ha det på andra nagellack. Man får experimentera lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0