Money money

Idag har jag spenderat massvis med pengar... höhö
Men det var faktiskt saker jag behöver! Eller okej, jag behövde kanske inte nagellacket... eller nagelfilen... eller TicTacen... men resten behöver jag faktiskt!!

Så,   jag köpte en ryggsäck till skolan. Väldigt skön, har den faktiskt på mig just nu, fylld med alla böckerna. Fråga inte varför...
Sen köpte jag hänglås som jag ska ha i skolan och på internatet, låset och nycklarna är gröna! :3 kan visa bild senare
Sen köpte jag *trumvirvel* en mobil! Så nu har jag äntligen franskt nummer och jag kan smsa unlimited :D As skönt!
Det blev en Samsung, en sådan som man fäller på på sidan (typ som sony erickssons gamla experia) och den har även pekskärm. Jag är dock väldigt ovan vid denna mobil, men jag får lära mig x) Den kostade bara 9 €! Fast det var med abbonnemanget som går på 27 € i månaden tror jag... eller om det var 22 €... något med 20 i alla fall x)

Kan visa bilder imorgon, pallar inte att fota nu, det är så mörkt x)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0