Ma chambre

Tänkte att ni skulle få se bilder på mitt rum!


Här är min säng :) Måste erkänna att vid första intrycket såg den extremt liten ut, men den är lagom. Typ ca 20 cm längre än vad jag är x)
Jag älskar också att gosedjuret, till höger, har ena benet utanför och ena benet uppe, så det ser ut som om den försöker klättra för livet, xD


Här är mitt skrivbord. Det är ganska lustigt, för lampan funkar inte, det finns bara ett uttag i hela rummet och det är på motsatta sida än lampan x) Men det spelar egentligen ingen roll eftersom jag alltid ändå sitter i sängen med laptopen i famnen.


Här är min jätte garderob! Fast jag får inte använda hela x) De två dörrarna längst till vänster, där har dom handdukar och liknande. Men de jag fick, det är mer än nog! Så lite kläder som jag kunde ta med till Frankrike x)


Det som är liiite läskigt är att jag har en "Coraline" dörr vid min säng. Alltså en pytteliten dörr som man går in i när man sover och man kommer till en mycket bättre värld (i alla fall till en början) dock har alla människor knappar till ögon. Känner någon igen? Det är en film, med Dakota Fanning? En animerad film... äh skit samma...


Men detta är i alla fall mitt rum! Det är MYCKET större än vad jag behöver. Det är större än mitt (mitt förra?) rum i Sverige. Men det är ok. Det är inte direkt som om att jag dör av för mycket utrymme x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0