Jag vill också!

Har nyss varit inne på fotobloggar... åh vad sugen jag blir på att fota!!

Problemet är bara att min kamera är så stor usch, får egentligen inte tänka så!!
Men, hur enkelt är det egentligen att ta med en stor kamera, tillsammans med två objektiv, fjärrutlösare, stativ (okej, jag måste nog inte ta med stativet) etc etc. Jag vill heller inte bli av med min kamera... Och jag vet inte, det finns nog inga människor som vill bli fotade på skolan.. eller?

Men i helgen ska jag troligen till Strasbourg igen (tror det i alla fall.... eller så var det Seléstat) och då kommer jag ta med mig kameran + köpa ett ordentligt lås :D

Så, jag hoppas att när jag får lite mer mod och lite mer muskler kanske (satt man orkar gå runt med kameran) då kommer inte denna blogg bli lika bildlös längre.

Nu ska jag röra på mig mot internatet, kommer troligen inte ha tillgång till internet förrän fredag kväll, ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha du har inget internet.... och här sitter jag med en burruto och laptopen under en palm med 25 mbit/s:P

~Brushan

2010-09-10 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0