Franska lektion

Hejsan hoppsan Sverige
Sitter pa internatet nu, vantar pa att klockan ska bli 15:30 for da ska jag ha "lektion" med en kvinna har pa internatet i Franska. Hon studerar eller nagot om att lara utlanningar franska, sa det passar ju bra, hon far ova pa mig. Har anda inget battre for mig sa varfor inte?

I mandags kom hosten hit. Pa onsdagen blev jag nastan lite osaker pa om det inte var vintern som kommit tidigare, men idag var det lite varmare.

Det ar jobbigt for alla affarer och allting stanger mellan 12 och 14. T.om. "supermarché" stanger! helt udda tycker jag! blev helt paff forra veckan nar jag skulle handla nagot att kaka eftersom lunchen inte hde varit sarskilt god, och sa var affaren stangd! Det skulle i stort sett aldrig handa i Sverige, aldrig att en affar stanger mitt pa dagen!

Jag har tagit lite bilder pa insidan av skolan med min mobil, dock sa tror jag inte att jag kan ladda over bilderna till internatets data sa ni far vanta till helgen. I helgen btw sa ar det tydligen nagot bilrace har i Barr, sa alla vagar till och fran Barr ar stangda... sa det blir inget spenderande i helgen :P

Imorgon ska jag folja med Camille till hennes danslektion. Hennes larare ar dov (hor inget alltsa) och stum, sa det ska bli intressant!

Vet inte vad mer jag ska saga, sa hej da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0