Football

Hello!
Glömde nog säga tidigare, att jag åkte på en fotbollsmatch idag!
Nej, jag är inte ett dugg intresserad av fotboll, men jag tänkte att jag skulle vara lite social, det fick jag nog ångra lite...
Började med att jag och Camille står och väntar på att hennes kompis farsa ska komma, då säger hon lite "a juste"
"Jag ska på fest ikväll, så en kompis kommer skjutsa tillbaka dig"
Det blev lite, jahapp? x)
Sedan kom vi fram till fotbollsplanen och det var sjukt dött! Då fick jag reda på att matchen inte skulle börja förrän om en timme. Kan nämna att inom de första tio minutrarna hade jag frysit ner en av mina tår, så kallt var det.
Så, efter en timme så börjar det komma mer folk och jag fryser mer än någonsin!

Matchen var inte speciellt intressant om man säger så, visst det var kul att se när de sprang runt och jagade en boll, men ja. Men sedan så gick vi till stängset, så jag tog fram min kamera, och det blev genast roligare! Dock inte varmare...

Efterråt så sa Camille "här är killen du ska åka hem med", och han hälsade inte ens. Förbryllat så undrade jag om vi skulle åka hem med en maskin på två eller fyra hjul! Det visade sig dock, som tur var, att hans mamma (i en maskin på fyra hjul) hämtade oss.

Här är mina fem favoritbilder från dagen. Tog sammanlagt 150 stycken och frös ner sammanlagt en hel fot (halva fötterna)












Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Att du var intresserad av foboll ?



Eller var det Garconerna som drog ? / PA

2010-09-27 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0