En underbar kväll!

För fem timmar sedan hade jag ingenting att säga, nu har jag nästan för mycket att säga!

Jag hörde att Brigitte kom hem så jag gick ner och hälsade och hon visade någon lapp och pratade om en konsert i en kyrka. Vi åt en väldigt snabb middag (bara en halvtimme, oj oj) för att sedan skynda oss iväg. Ikväll fick jag uppleva när en fransyska som har bråttom kör, det var ganska kul faktiskt, speciellt när vi hamnade bakom den segaste engelsmannen ever!
Vi kom till kyrkan precis i tid och den var verkligen stor och vacker! Inuti så var den upplyst med blå och lila lampor och det var jätte coolt!

Musiken som vi lyssnade på var någon slags körmusik (fast bara tre sjöng) och de sjöng väldigt... kyrkligt tror jag man kan kalla det. Det var även en fiol och en flöjt med. Väldigt coolt att se!
Efterråt så stannade vi och jag fick ta bilder på kyrkan. Jag tog med mig stativet :3

Sedan ville Brigitte visa lite runt i städerna, så jag tror det var Obernai vi åkte i när vi såg en bilsort som tydligen kostar en miljon € att köpa! Den var inne i ett glasgarage och Brigitte blev helt till sig! Hon har talat tidigare om denna bilsort (verani, veronni... italiensk i alla fall) x)





Två bilder utifrån. Vågade inte fota inne direkt... inte med ett stativ.

Juste, ni som undrar hur varmt det är här, klockan 22:22 så var det ca 11 grader... det är de enda graderna jag kan säga med säkerhet för jag har inte tittat på en termometer sen jag lämnade Sverige, haha

Kommentarer
Postat av: Malin Carlsson

Hej gumman :) Vad roligt det låter som att du har :D Kan du inte ta lite foton på dig och värd familjen eller några vänner? Det vore roligt att se hur alla ser ut :)

Nytt som har hänt här i Svedala... Typ inget, Ellen har fortfarande inte kommit till skolan. Hon kanske ska byta skola :S Vi får se :/ Linda och jag har börjat umgås med Julia och dem mer och vi har det roligt :) Vi saknar dock din flummighet och glada humör <3 Vi får höras snart, kram kram <3

2010-09-11 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0