En månad

Denna helg har jag varit här en månad, det är det längsta jag har varit hemifrån hittills, men mer ska det bli!

Haha blev nyss överröst av två hundar som hälsade på mig i sängen! Fifi och Baloo.
Familjen har tre hundar, två blandraser och en bearded collie. Blandraserna är Pichoo och Fifi. Pichoo är troligen blandis mellan bearded collie och pudel (de är osäkra på pudel delen, men de vet att hon är bearded collie, och fifi ser ut att ha labrador i sig, men samtidigt så är hon väldigt nätt och väldigt liten.

Har tyvärr inga bilder på hundarna, vet inte vad familjen skulle tycka om det.

Det jag gillar väldigt mycket med Frankrike, det är att här kan man verkligen vara sig själv. Visst, det kan man vara i Sverige med, men det är inte alls lika säkert att man får vänner! Jag hade turen i Sverige att hitta underbara vänner <3
Men, i Frankrike är det många t.ex. som inte sminkar sig. Jag tror även att jag är nog den enda på skolan med färgat hår, haha
Men nu är ju inte allt utseendet. Men ja, man kan verkligen vara sig själv här och folk accepterar en. I skolan finns det verkligen alla typer av människor, och alla är accepterade känns det som. Kanske inte accepterade av alla, men alla har någon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har varit sjuk hela helgen men den har varit bra ändå :)



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-27 @ 10:02:41
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sannalitens

Svar: Vad gullig du är :) Vad gör du nu då?

2010-09-27 @ 14:51:57
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0