Vilken natt...

Igâr eftermiddag sov jag typ. Hade lektion med Omani en timme, men resten av tiden sov jag typ, sâ när det var dags att sova sâ var jag inte särskilt trött. Sâ jag lâg i sängen och tänkte pâ allt möjligt när plötsligt Coralie kom in i rummet. Jag tog ur öronpropparna och hörde att Sarah, min rumskompis snarkade förfullt. Tydligen sâ kunde inte de andra heller sova, pga Sarahs snarkningar! Sâ tillslut kom det en hel hop med tjejer in i rummet som fnissade som fan xD De lyste Sarah mitt i ansiktet med en mobil, men hon vaknade inte utan fortsatte att snarka. Efter en stund sâ gick de ut och stängde dörren och jag försökte sova igen med mina öronproppar. Jag blundade tills även jag blev belyst i ansiktet med en mobil. De var tillbaka. Efter en stund igen sâ gick de ut igen och jag försökte sova, tills jag ännu en gâng blev belyst i ansiktet. Denna gâng var det inte bara tjejerna, utan även Matilde, en av survillanterna (har ingen aning om hur det stavas, sâ vi lâtsat som att det stavas sâ). Matilde tände i taket och väckte Sarah som för en stund sâg livrädd ut. Matilde sade till henne att hon snarka, och Sarah fatta typ inte ett piss xD
Sâ ännu en gâng sâ försökte jag sova men allt för snart sâ började Sarah snarka (mâste nog tillägga det att Sarah snarkar sâ högt att jag kan inte sova fastän jag har öronproppar i ibland, sâ blev det nu eftersom jag började bli ganska trött vid det här laget!)
Efter en stund sâ öppnades dörren ännu en gâng. Matilde sa ât mig att ta mitt täcke och kudde och sedan ledde hon mig, Coralie och Oceanne ( har ingen aning om hur hennes namn stavas heller...). Matilde öppnade tvâ rum som jag mâste sâga var vâldigt varma! Dessa rum används inte i vanliga fall, sâ de var heller inte vädrade. Jag försökte att öppna fönstret, men det gick inte, jag försökte även tända en lampa, men den funka inte heller.
Sâ jag la mig i sängen och det var ett underligt brummande hela natten. Jag fick även för mig att rummet var fullt med spöken sâ jag vâgade inte sträcka ner handen till mobilen eftersom jag var övertygad att jag skulle känna en hand kring min handled dâ... inte sâ mysigt kanske.

Tillslut sâ somnade jag i alla fall och sov riktigt bra den tid jag sov. Tror jag bara sov ca 6 timmar inatt, men ändâ sâ är jag väldigt pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0