Shopping i Paris

Här är några av sakerna som jag köpte i Paris. En handväska, örhängen från HM, örhängen från Six (tror märket hette så) och en liten portmonä (?) liknande sak som jag använder som plånbok just nu.
Köpte även en jätte mysig halsduk från HM på Champs Elyssée (har ingen aning om det stavas så..) problemet är bara att den hårar av sig på min svarta vinterjacka, satt jag vet inte om jag kommer kunna ha den denna vinter, inte om jag inte vill se ut som en snögubbe typ. Hårig snögubbe

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Vilka fina saker du hittade!!

2010-10-28 @ 13:33:59
Postat av: Malin Carlsson

Haha, då hårar du precis som jag gör med min rosa halsduk xD<3

2010-10-28 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0