Paris!

Idag blir det Paris, underbart! Klockan 14:20 ska jag åka tåg helt ensam för första gången till en stad på 6 miljoner (enligt en fransk kompis, vet inte om det stämmer) för att sedan försöka att antingen åka till vandrarhemmet eller till en fotoaffär, ensam. Nej, inte alls panik...

Nej men seriöst, det kan väl knappast vara värre än Stockholm? Ett mycket större Stockholm...

Äsch, som mina päron sa, om jag håller huvudet kallt så kommer dte gå bra, som min mor sa, jag är ju ingen idiot.
Och hur svåra kan tunnelbanorna vara egentligen? Att åka tunnelbana i Stockholm är ju lätt som en plätt!

Okey, förlåt, tappa tråden lite,

Igår, eller idag, eller nått, så beställde far flygbiljetter hem över jul! Han hittade superbra biljetter efter bara några sekunder i stort sett (vi satt och prata i telefon och sedan ringde varandra på msn), så det är jag superglad över faktiskt, inser det nu.

Så detta ska bli skitkul, Paris, nytt objektiv, åka hem över jul, träffa pappa i Paris i januari... Mellan allt kul måste jag nu bara satsa på min franska och min familj. De har tydligen skett kulturkrockar som jag inte har varit medveten om. Jag trodde att allt var bra, men allt var inte så bra, men nu har vi pratat om det, så efter detta lov ska jag ta ett nytt tag och verkligen arbeta samtidigt njuta av detta år!

Kommer inte uppdatera bloggen under denna helg, kommer tillbaka på tisdag kväll/natt, så ja, ni får väl se MASSA bilder sedan på onsdagen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

eh,jag tyckte jag sa att du är skärp tjej,att du fixar det...:))Kram!

2010-10-28 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0