Kamerabilder

Jag tog inte med mig kameran allt för mycket i Paris av tre anledningar, en är att när man är i Paris med svenskar, då ska man umgås, inte gå undan och fota hela tiden (blir även lite stressad när jag fotar när andra är med eftersom jag vill inte att de ska tröttna på att jag stannar hela tiden x)
Tappade även lite fotosuget eftersom jag efter nästan frenetiskt letande aldrig hittade objektivet som jag sökte. Blev väldigt nedstämd utav de och ja, tappade lite suget att fota.
och sista anledningen är väl att jag är lite rädd om min kamera och tycker inte riktigt om att ta med den överrallt, plus att den är så stor, så den passar inte att följa med överrallt heller.
Men, några bilder fick jag i alla fall





































Det var alla bilder från denna resa i Paris, nu ska jag ner och käka lunch (frukost..) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0