Idag

Idag har jag varit ensam hela dagen i stort sett. Camille och Brigitte åkte till någon vän, Gaëtan stannade kvar för att hålla mig sällskap typ, men eftersom vi inte kan kommunicera (han kan inte engelska) så satt jag bara på mitt rum framför datan eller min bok.

Till middag idag så åt vi någon konstig grön sak, till en början såg det ut som potatismos, tills jag såg att den var grön (allstå inte mögligt grön eller nått xD), det var gott, fast det smaka inte direkt nått x) Till det åt vi som ett kycklingknyte som innehöll nått med ost och tomat på uppepå, det var också gott.
Till efterrätt var det hemlagad varm äppelmos med mjukost och socker till. Dock var jag alldeles för mätt, annars hade jag tagit mer, men gott var det!

Imorgon är det tillbaka till internatet igen, som vanligt. Om inte så länge så drar det iväg till Paris, det ska bli kul och spännande!!

Nu måste jag fortsätta packa och sedan ta en dusch... är ganska sen redan... Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0