HDR bild?

Vill bara visa upp min bild... gjorde ett försök till hdr-bild (pallar inte förklara just nu), dock så fuskade jag eftersom det är inte tre olika exposaker (jag är egentligen alldeles för trött för detta) utan bara tre bilder som jag ljusade upp olika... Men ja... Blev väl lite bra, tror jag



Oj, bilden blev inte så bra när den var förstorad... ajaajaja


Imorgon då ska jag allt ut och fota på riktigt (om det inte regnar) och nästa vecka (nästnästa kanske...) då får ni allt räkna med bilder från Paris och eiffeltornet! Med mitt nya objektiv också! (förhoppningsvis i alla fall, om jag lyckas åka dit med Metron och om jag lyckas tala franska så att de förstår mig...)

Nej nu ska jag sova, är alldeles slut efter att ha legat i sängen hela dagen... fråga inte hur jag lyckas med det dock... god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0