För mycket Becky Bloomwood

Nu när jag är här i Frankrike så har jag inte så mycket att läsa, eller ja... Biblioteket i Selestat har typ lika många böcker på franska som vårat bibliotek i Sverige har på franska... Så man blir ganska begränsad, som tur är så har "Becky Bloomwood" serien funnits, a k a "En shopaholics bekännelser" serien. Så jag har nu läst fyra böcker i serien, tror att jag har en kvar att läsa...

Att jag har läst dessa böcker märks, eftersom jag börjar tänka som henne -.-'

När jag var på en promenad i veckan i Barr så gick jag runt i mina tankar som "lät" ungefär såhär:

"Jag skulle lugnt kunna bo här. Bo i ett av dessa hus och ha en liten söt bil. Helst en minicooper. Jag skulle även ha en stor hund, ja, och jag skulle faktiskt plocka upp efter den! Ja, jag skulle bli känd här i byn, som 'tjejen som plockar upp efter sin hund', det skulle vara super!"

Ja...

I en shopaholics bekännelser så kan jag ju qouta "jag skulle bli känd som tjejen med 'danny and *bara-för-det-så-kommer-jag-inte-ihåg* scarfen'"
eller "jag skulle bli känd som flickan med ängelväskan" (dålig översättning från engelska...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0