En udda dröm...

Drömde en väldigt udda dröm inatt, jag drömde om att jag hade fått ett visst sony 50mm f1.8 objektiv och att jag gick runt och fotade med det. Måste säga att det blev väldigt fina bilder, hahha

Problemet var väl bara att varje gång jag tog en bild så vaknade jag... så det blev inte så mycket sova med den drömmen... Så idag är jag trött, lite synd eftersom det är den där vinfesten idag...

Har inte sovit så bra på internatet heller, vet inte varför...

Jag funderar lite på, för det verkar som om det är vanligt att åka hem över julen, men jag funderar på om jag kanske ska åka hem på Vacanses d'hiver som är mellan 19 feb och 7 mars. För, vissa kanske inte vet, men jag fyller arton den 15e februari, så det känns lite konstigt faktiskt att fira sin artonårsdag någon annanstans, speciellt att behöva vakna upp på internatet, heh. Men jag får se, det är långt dit. Ska först fokusera på Paris i slutet av oktober :D

Kommentarer
Postat av: Malin Carlsson

Jaa!!! Du måste hem då, för då kan du vara med och fira min födelsedag också :D Vi kan ha fest tillsammans och grejer ^^

Jag hoppas att du har det bra förutom att du sover lite dåligt, men det blir nog bättre snart :)

Ta hand om dig <3 Kram <3

2010-10-09 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0