En fransk promenad 2

















Japp, det var resten av bilderna från min promenad i lördags. Bilden här precis över är en bild på en larv som jag hittade... den ser väldigt udda ut, jag vet!

Måste bara nämna: Mamma och pappa, ni vet de där fälten med massa blommor som vi åkte förbi? Alltså med odlade blommor, de är självbetjäningställe. Man går dit, plockar blommor och sedan lägger pengar i en burk (typ).

Idag tog jag med mig kameran till skolan (inte för att fota människor dock, utan gick runt i Barr och fotade) så det kommer nog mer bilder snart igen x)

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Guud,vilken gullig larv!Fina bilder för övrigt med..:)

2010-10-08 @ 20:00:57
Postat av: Annelie Nyberg

Hihi, vilken ful larv. Ser ut som en fisk, men de andra bilderna var nice :)

2010-10-08 @ 21:51:05
URL: http://annelienyberg.blogg.se/france

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0