Denna vecka

Orkar inte skriva så mycket så jag resumerar (?) veckan lite snabbt:

+ Jag har fått två kommentarer om att jag pratar bra franska! En av min värdsyster och en av en tjej i klassen, super!!

+ Jag slapp två timmar franska idag eftersom de andra hade någon läxa eller nått, awsome!

+ Kommer fortsätta med teatern i alla fall, nice, ännu mer nice är att jag kan gå när jag vill, alltså kan jag gå när det närmar sig min tur att göra någon läskig övning inför alla andra...!

+ Fick ett paket av mina päron innehållande godis, teoribok (övningskörning), min flöjt + noter och en romanbok, awsome! Blev en liten chock dock eftersom de lyckades hålla det väldigt hemligt :P

+ Ja, ni vet ju redan vad som hände den där udda natten som jag skrev om tidigare :P Undrar hur det kommer bli nästa vecka dock...

+ Börjar märka nu att min franska är mycket bättre :D Nice nice!

+ Två gånger denna vecka så trodde jag att jag skulle äta ensam, men båda gånger kom främlingar (som bor på internatet, så de är väl inte helt och hållet främlingar) och satte sig vid mig!

+ Bara en vecka kvar till Paris nu! Längtar som fan!

Ja, ni ser ju att jag skrev plus framför, tänkte att jag skulle skriva minus framför de mindre roliga sakerna, men faktiskt så kan jag inte komma på någon! Det har säkert varit något tråkigt denna vecka, men jag har helt förträngt det, haha
Får se om jag har mer blogglust imorgon, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0