Bon soir!

Hejsan!

Är tillbaka från dansen nu, det var skitkul! Fast svårt... Måste troligen sluta med teater eftersom läraren tycker inte om att jag går en halvtimme för tidigt varje gång, hon sa att jag kan fortsätta, men om jag går tidigare så kan jag inte vara med på t.ex. föreställningarna... Plus att jag suger på denna slags teater (väldigt... spirituell tror jag man kan kalla det... väldigt udda egentligen) så jag ska nog sluta. Känns lite meningslöst att stressa sig bara för att vara med på en lektion som egentligen inte ger något...

Jag har fortfarande bilder kvar att visa från helgen, men pallar inte det nu. Nu ska jag duscha (jag stinker, bokstavligen) och sedan sova. Har inte sovit någe bra på internatet, inte att jag har vaknat eller så, men har drömt oroliga drömmar samtidigt som jag vaknat upp med värsta påsarna under ögonen, så ska passa på att ta igen mig denna helg.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0