Bilder


Korridoren i skolan



skåpen i skolan


Okey, bilden är ganska missvisande, man ser faktiskt framför sig, men såhär ser det ut (enligt kameran) när jag går till kafeterian och käkar frukost på mornarna


Utsikten från skolan och de flesta klassrum. Den är finare än vad som visas på bilden, för det är berget som tar upp all "view"  egentligen. Berget är täckt av vinodlingar och ibland är dimman så tät så den täcker bergets topp! Jätte coolt!


Man måste ju bjuda på sig själv ibland, haha
Alla här har halsdukar, hela tiden. Dock inte sådan som jag har på mig, utan mer tunna "scarfar" som de viker på två och sedan lägger runt halsen.


Jag hinner inte skriva så mycket eftersom jag måste sticka till skolan snart. Typiskt nog så har jag blivit sjuk! Eller ja, hes. Fast det var ganska väntat eftersom jag har haft minimalt med ont i halsen i snart två veckor :P
Dessutom så är alla här typ förkylda hela tiden. Alla snyter sig hela tiden, de som vill starta upp ett företag som gör sådana där pappersnäsdukar så ska de starta upp företaget i Frankrike, för här går ALLA runt med såna. Alla utom jag. Satt, att jag kindpussar de flesta och att de flesta är småförkylda... ja ni ser vart det går :P

Jag antar att jag skriver mer ikväll om veckan då jag inte hinner nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0