Barr

Jag har inte hunnit redigera alla bilder, tar tid eftersom man måste redigera RAW bilder. Men, jag gillar att redigera, så det gör inte så mycket, bortsett från att det blir några timmar framför datan xD




(som ni kanske märker så gillar jag att fota blommor, hehe)















Det var alla bilder för denna gång. Har ca dubbelt så många att redigera till, vet dock inte hur många so visas på bloggen ^^

Idag var det kul, för jag förstod vad franska läraren pratade om! Fast, allt för snart blev jag för trött i skallen, så jag pallade inte att lyssna för mycket, lite synd.

Imorgon blir det att fira, det är vinfest här :D Så jag och Camille ska in i Barr och äta typisk Alsace mat (kommer bara inte ihåg vad det heter just nu...) och smaka på årets nya viner, ska bli väldigt kul tycker jag! Tar nog med mig kameran också, satt det blir ännu mer bilder... oj oj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0