TPE

Sitter här nu i data salen och skriver här. Jo, jag har lektion, jag har TPE, problemet är bara att mina andra gruppmedlemmar har stuckit till Rom, Italien. Jo, jag skulle kunna jobba ensam om det inte var sâ att mina kära gruppmedlemmar har bytt ämne typ fem gânger och senaste gângen sâ orkade de inte förklara vad det nya ämnet var, de sa att det var för komplicerat och att jag bara kan typ läsa böcker eller bloggar pâ lektionerna. Sâ ja, det är inte sâ enkelt att arbeta idag. Funderar pâ att sticka över till CDI, men vet inte. Ganska nice att ha data och internet här ocksâ. Och eftersom ingen här fattar svenska sâ kan jag ju säga att detta är till TPEn... Heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0