Rubrik

Idag har jag typ inte gjort något alls...
Eller jo! Jag har läst ur den franska boken! Fast ja, det gick ju inge bra så det är väl inget att "skryta" om...

Imorgon är det skola, ska bli skönt att bli lite social med andra människor. Imorgon är det även dans och även sova på internatet. Så jag måste packa lite nu och så. Och göra engelska läxan (blää).
För en sekund så trodde jag att jag hade tappat bort papprerna till engelska läxan, men sedan följde jag mitt samvete och letade lite nogrannare och hittade det i garderoben... nästa gång så letar jag nog bara ytligt...


Tagen 03/10 2010


Tagen 03/11 2010


Här ovan ser ni typ samma motiv (utsikten från mitt fönster) med en månads mellanrum. Ganska stor skillnad än då... de jag är nyfiken på dock är om det är lika stor skillnad på fotografen. Jag känner själv ingen skillnad. Det känns som, om jag skulle åka hem till Sverige nu så skulle jag komma hem precis som jag åkte bara med en ny jacka och lite mer kunskap om Frankrike och det franska språket. Fast, jag antar att det är som hundvalpar, man ser dom aldrig växa upp förrän man faktiskt tittar på bilderna när de är små. Kanske samma med barn?
Ingen aning, har aldrig haft en unge.




Bara för de får ni en bild på fotografen... någon ytlig skillnad förutom lite längre hår kanske? Och rundare ansikte troligen... men det är ju inte så konstigt, jag är ju svensk i frankrikeland.

Kommentarer
Postat av: jaana ekholm

Så fin bild på dig!Usch vad jag saknar dig..!!

2010-11-03 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0