Mândag

Förlât (eller ja) att jag inte skrev igâr, men hade noll lust till de.
Igâr sâ âkte jag med Camille och Karen hem till Léa och pluggade. Ärligt sâ blev det inte sâ jätte mycket pluggqnde. Jag pluggade pä engelskan (dvs repeterade) sedan sâ läste jag ett kapitel ur Liaisons Dangeresuse innan jag ägnade resten av tiden till att läsa Harry Potter, heheh

idag sâ har jag köpt skor. Dock blev de inte de skor som jag visade, utan det blev ett par andra. Vet inte om jag är helt nöjd, de var lix en jätte liten affär och försäljaren typ tittade pâ allt jag gjorde; sâ jag sa typ ja för att fâ slippa och gâ ut därifrân...... Men jag ska testa skorna ordentligt ikväll och om de inte känns helt hundra dâ sâ gâr jag tillbaka till affären imorgon pâ hâltimmen och lämnar tillbaka dom, ev tittar pâ ett annat par skor. För skorna kostade ändâ 700 kronor sâ dâ känns det som om man mâste vara lite nöjd i alla fall...

Annars vet jag inte. Har väl inte hänt nâgot särskilt utom de. Eller jo, jag köpte öronproppar, som typ är vax som man helst bara ska använda en gâng. Vad är de egentligen? Varför ens tillverka engângsöronproppar? Men, jag tror nog att om de funkar sâ ska jag använda de fler gânger, jag menar, Sarahs snarkningar är ju inte direkt farliga mot hörseln (eller,,, de är ju ganska starka...?) sâ det är ju ingen fara om öronpropparna är lite sämre dagen efter.

Ja, nu var dte verkligen allt, ciao

Kommentarer
Postat av: flora

är det inte typ sånna här skor du gillar

http://www.mim.fr/e_commerce/bottines/mim/boots-casual-talons-p-3627-c-28.htm?coul_att_detailID=110

Kram

2010-11-16 @ 19:15:40
Postat av: jaana ekholm

Tror du att dom finns i storlek 44 ? /Pa

2010-12-04 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0