Inte alls ångest, nej då

Fuck, vaknade tolv idag.... jag kommer ha svårt att vakna innan åtta imorgon........
Vet inte hur det gick till.. Sa god natt till värdfamiljen runt tio (eller om det kanske var elva?) och sedan gick jag in lite på datan. Var inge trött så jag läste lite ur Harry Potter, bara 20 sidor kvar tills boken var slut så jag passade på att läsa dom och sedan var klockan helt plötsligt 12 på natten. Inte så sent, men ja, om man inte har en väckarklocka så kan man ju inte bestämma när man ska vakna riktigt heller, eller hur?

Men idag ska jag i alla fall verkligen jobba på den där franska boken. Jag tror att de andra ska åka till frisör idag, men eftersom jag håller på att spara mitt hår så känns det lite onödigt för min del, så jag ska fråga om jag inte kan stanna här och arbeta med boken.

Det var väl typ det jag hade att säga denna morgon (eftermiddag). Hoppas ni får en trevlig dag (eller ja, i alla fall halva dagen är ju kvar...)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0